- SZOLGÁLTATÓ
Rosales Food Kft., továbbiakban Szolgáltató
8200 Veszprém, Budapest út 66.
Adószám: 23905690-1-19
Cégjegyzékszám: 19-09-515250
Nyilvántartásba vevő szerv : Veszprémi Törvényszék Cégbírósága
Nyilvántartásbavétel száma: 9056
- SZOLGÁLTATÁS LEÍRÁSA, DÍJA, RÉSZVÉTELI FELTÉTELEK
Jelen ÁSZF rögzíti a Szolgáltató, www.rosales.hu weboldalon elérhető online szolgáltatása (továbbiakban: a „Szolgáltatás”) leírását és igénybevételének feltételeit.
A www.rosales.hu weboldalon a Szolgáltató bemutatja azokat a termékeket, amelyeket az oda ellátogató személy kiválaszthat. Az egyes termékekkel kapcsolatos tudnivalókat, ismertetőket a termék adatlapja tartalmazza. Az esetleges félreértések elkerülése érdekében egyértelműen rögzítendő, hogy a weboldalon feltüntetett termékkínálat – beleértve az egyes termékek árát is – csupán tájékoztató jellegű és az a megtekintéskor érvényes állapotot mutatja. A bevásárló kosár összeállítása és az egyéb szükséges adatok megadása után a Szolgáltató – amennyiben azok a Szolgáltató polcán a kiszállítás napján elérhetőek – a kiválasztott termékeket szállítmányozó cégek közreműködésével házhoz szállíttatja, és ott ajánlatot tesz a Felhasználó számára azok átvételére. A kiszállítás kérése helyett a Felhasználó dönthet úgy is, hogy a kiválasztott termékeket a Szolgáltató üzletében, vagy átvételi pontján veszi át, feltéve, hogy az adott üzletben, vagy átvételi ponton ez a termék elérhető. A Felhasználó a termékek megtekintését követően, azok kiszállításkor (vagy bolti átvételkor) érvényes árának ismeretében dönt arról, hogy a termékeket vagy azok egy részét átveszi-e. Amennyiben a Felhasználó úgy dönt, hogy a termékeket vagy azok egy részét nem veszi át, úgy az átvételt indoklás nélkül megtagadhatja. Amennyiben egyetlen termék sem kerül átvételre, úgy a Szolgáltató szolgáltatási díjat nem számol fel, egyébként a szolgáltatás díjköteles.
Csak azok a 18. életévüket betöltött természetes személyek vehetik igénybe a Szolgáltatást, akik elfogadják az ÁSZF-et, hozzájárulnak személyes adataik kezeléséhez és feldolgozásához, valamint megfelelően adták meg adataikat a www.rosales.hu weboldalon (továbbiakban: a „Felhasználó”).
Amennyiben a Szolgáltatást jogi személyek és jogi személyiség nélküli gazdasági társaságok veszik igénybe, úgy a Adatok Megadása lap Megjegyzés rovatánál kell megadni azon adatokat, melyre a számla kiállítását kérik (cégnév, adószám).
- ADÁSVÉTELI ÉS SZOLGÁLTATÁSI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE
A jelen ÁSZF 2. pontjában írtakkal összhangban a Szolgáltató és a Felhasználó között csak abban az esetben jön létre szerződés a termékek megvásárlására vonatkozóan, ha kiszállításkor bolti vagy átvételi ponti átvételkor a Szolgáltató által ajánlott termékeket vagy azok egy részét a Felhasználó elfogadja, azaz átveszi. Eddig az időpontig sem a Felhasználó, sem a Szolgáltató egyetlen nyilatkozata és intézkedése sem értelmezhető ajánlatként vagy annak elfogadásaként.
A szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés a következő folyamaton keresztül jön létre:
(I) a Felhasználó összeállítja, leadja a rendelést (amely a szolgáltatási díjat tartalmazza)
(II) a Szolgáltató automatikus visszaigazolást küld a rendelés beérkezéséről
(III) Szolgáltató házhoz szállíttatja a termékeket vagy bolti, illetve átvételi ponti átvételt biztosít
(IV) Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót a kiszállított termék(ek)ről és a fizetendő ellenszolgáltatásról (adóval növelt, szolgáltatási díjat is tartalmazó összegéről), amelynek során ajánlatot tesz azok vételére
(V) ezt követően a Felhasználó a termék(ek) átvételével kifejezi abbéli szándékát, hogy az átvett termék(ek)re vonatkozóan az adásvételi szerződést meg kívánja kötni. Az így létrejövő szerződést a Szolgáltató által kibocsátott nyugta vagy számla igazolja. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet alapján az így létrejövő szerződés üzlethelyiségen kívül kötött, magyar nyelvű, írásba nem foglalt szerződésnek minősül, melyet a Szolgáltató nem iktat.
A Felhasználó a Szolgáltatás igénybevételével kifejezetten elfogadja és belegyezik abba, hogy a Szolgáltató a szerződéskötést az átadott nyugtával vagy számlával igazolja vissza.
A Felhasználó elfogadja, hogy minden leadott és visszaigazolásra került megrendelés, fizetési kötelezettséggel járó megrendelés!
A webshopban feltüntetett árak magyar forintban értendőek, bruttó fogyasztói árak.
- Reklamációk, panaszkezelés, kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
A Felhasználó természetesen megtagadhatja azoknak a termékeknek az átvételét, amelyek az átadás-átvétel időpontjában bármilyen okból hibásak. Amennyiben a termékről csupán az átadást követően derül ki, hogy az már az átadás-átvétel időpontjában hibás volt (vagy legalább a hiba oka már akkor is fennállt), a Vásárlót ebben az esetben is megilleti a reklamáció joga, melyet a Szolgáltatás telefonos ügyfélszolgálatán keresztül, vagy e-mailben, vagy a Szolgáltatás levelezési címére küldött levél útján (a Szolgáltató elérhetőségeit a Szolgáltató elérhetőségei pont tartalmazza), továbbá a Szolgáltató üzletében megtehet.
Mindemellett a Felhasználó a szerződés megkötésével, a termékek forgalmazásával, illetve az értékesítéssel közvetlen kapcsolatban álló személy magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a 9. pontban (Szolgáltató elérhetőségei) meghatározott elérhetőségeken. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Amennyiben a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, vagy a Felhasználó a panaszt írásban jelentette be, Szolgáltató a panaszt 30 napon belül válaszolja meg.
A Felhasználó a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (a továbbiakban: fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében jogosult a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását kezdeményezni.
A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. (Fsz. 115-116.),
Tel.: +36-88-814-121 (ügyfélfogadási időben), +36-88-814-111 (VKIK titkárság)
Fax: +36-88-412-150 (VKIK fax)
E-mail: info@bekeltetesveszprem.hu
Web: www.bekeltetesveszprem.hu, www.veszpremikamara.hu/bekelteto-testulet
Hivatali kapu KRID, rövid név: 262219313, VKIKBT
Panasszal fordulhatnak még a lakóhelye szerinti Békéltető Testülethez is az alábbi elérhetőségeken:
https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
vagy az on-line vitarendezési platformon keresztül:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
A Szolgáltató kellékszavatosságra, termékszavatosságra és jótállásra vonatkozó kötelezettségei:
Kellékszavatosság:
Milyen esetben élhet a kellékszavatossági jogával?
A Szolgáltató hibás teljesítése esetén Ön a Szolgáltató-val szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
A Szolgáltató-val szemben érvényesíthető a kellékszavatossági igény.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított 12 hónap eltelte után azonban már a vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság:
Milyen esetben élhet a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén – választása szerint – az Kellékszavatosság pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesíthető termékszavatossági igény?
Termékszavatossági igény a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével e jogosultságát elenyészik.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igény a gyártóval szemben érvényesíthető.
- ELÁLLÁSI JOG
A Felhasználó 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől.
Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Felhasználó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket / utolsó terméket átveszi.
Ha a Felhasználó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (javasoljuk, hogy postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az ÁSZF Szolgáltató elérhetőségei pontjában megjelölt címek (Rosales Food Kft., 8200 Veszprém, Budapest út 66., vagy info@rosales.hu, info@bendola.hu) valamelyikére 14 napon belül. Ebből a célból felhasználhatja az alant található elállási nyilatkozat-mintát is.
A Felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Az elállási jogát a Felhasználó a megrendelés (szerződés megkötésének napja) és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja!
Az elállás joghatásai
Ha a Felhasználó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha más fizetési mód igénybevételéhez a Felhasználó kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Felhasználót semmilyen többletköltség nem terheli.
Amennyiben az elállási jog gyakorlására a termékek átvételével egyidejűleg valósul meg, úgy a terméket visszafuvarozzuk és termék(ek) visszaküldésének költségeit a Szolgáltató viseli.
Amennyiben a termék(ek) átvételét követően él elállási jogával, úgy a Felhasználó köteles a Szolgáltató számára – a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. Ilyen esetben a termék(ek) visszaküldésének közvetlen költségét a Felhasználó viseli. Amennyiben a termék jellegéből adódóan postai küldeményként nem adható fel, a terméke(ke)t saját költségünkön a Szolgáltató fuvarozza vissza. Amennyiben a a felhasználó a szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ az ebből adódó többletköltséget a Szolgáltató nem köteles megtéríteni.
A Felhasználó kizárólag akkor vonható felelősségre a termék(ek)ben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék(ek) jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Elállási nyilatkozat minta
Címzett: Rosales Food Kft., 8200 Veszprém, Budapest út 66.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/eladásvételére irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt:
- A MEGRENDELÉS MENETE, TERMÉKEK ELÉRHETŐSÉGE
A Felhasználónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A Felhasználó a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Az áruházban megtalálható termékek nem minősülnek a Rosales Food Kft. ajánlattételének.
A Felhasználó, vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a kívánt darabszám beállítása után a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. Ezután a Felhasználó eldöntheti, hogy a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva a termékek oldalra visszatérve folytatja-e a vásárlást vagy szállítási mód kiválasztásával „Tovább a fizetés” gomb megnyomásával az adatok megadása oldalra lép.
Az adatok magadása lapon a Felhasználó megadhatja a számlázási adatokat, szállítási adatokat, kiválaszthatja a szállítás módját, fizetés módját, megtalálja a rendelés összesítését, számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A vásárlással kapcsolatos adatkezelési, adatvédelmi illetve további kérdésekkel kapcsolatban kérjük tekintse meg az Adatvédelmi Tájékoztatót. Ekkor a Felhasználó elolvashatja és elfogadhatja a Általános Szerződési Feltételeket annak kipipálásával. Ha megfelelőnek tartja a kosárba elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, leegyeztette adatait, akkor egyszerűen kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra. Az adatbeviteli hibák azonosítására és javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés elküldése” gombra.
A Felhasználó személyes adatinak megfelelőségéért a Szolgáltató nem vállal felelősséget! Tévesen megadott adatokból eredő kellemetlenségekért és hibás teljesítésért a Szolgáltató nem vállal felelősséget, ezért az adatainkat mindig körültekintően adjuk meg!
Minden rendelésről e-mailes visszaigazolást küldünk a megrendelés elküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Ez az értesítés nem minősül a Szolgáltató és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a rendelés megküldésétől számított legkésőbb 48 órán belül a visszaigazolás nem érkezik meg a vásárlóhoz, akkor a vásárló mentesül az ajánlattételi kötöttség alól. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.
Termékek elérhetősége:
A szolgáltató, a webshopjában található termékekből készletet tart fenn! A webshopban feltüntetett termékek készleten vannak, a webshopban fel nem tüntet termékek nincsenek készleten. Előfordulhat azonban a megrendelések számától függően, hogy bizonyos termékekből ideglenes készlethiány lép fel. Ekkor a Felhasználót a megrendelést követően tájékoztatjuk a felmerült készlethiányról, tájékoztatjuk a termék várható beérkezéséről, illetve a Felhasználónak lehetősége nyílik a készleten ideiglenesen nem található termék cseréjére, vagy a rendelés visszamondására!
- FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK
A termékek vételárát a Felhasználó fizetheti az átvételkor bankkártyával, készpénzzel; személyesen; vagy online. Készpénzes fizetési lehetőségre a futár szolgálatnak az áru átvételekor, vagy a Szolgáltató üzletében és a csomagpontján személyes átvételkor van lehetőség. Szolgáltató az igénybe vett fizetőeszköz használatáért díjat nem számít fel.
A termékek vételárának kifizetése céljából a Felhasználó Visa, Master Card, valamint Maestro típusú bankkártyákat használhat.
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS
Felhasználó tudomásul veszi, hogy a Rosales Food Kft. (Székhely: 8200 Veszprém, Budapest út 66.) adatkezelő által a https://rosales.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím adatok és szállítási cím adatok.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:
http://simplepay.hu/vasarlo-aff
A termékek kiválasztása előtt a Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy bankkártyáját az azt kibocsátó bank online fizetésekre aktiválja, és ellenőriznie kell azt, hogy bankkártyájának érvényessége lejár-e az előtt a nap előtt, amikor a kiválasztott termékek várhatóan átvételre kerülnek. Amennyiben a Felhasználó bankkártyája érvénytelenné válik azon a napon, amikor Szolgáltató a termékeket leszállítja, vagy amikor az áruházi átvételre sor kerülne, a Szolgáltató nem adja át a termékeket.
- SZÁLLÍTÁSI LEHETŐSÉGEK, DÍJAK
Személyes átvétel a cég üzletében (8200 Veszprém, Budapest út 66.), munkanapokon reggel 9 és 17 óra között valamint csomagpontunkon (1106 Budapest, Pesti Gábor u. 30/B) munkanapokon 9 és 16 óra között lehetséges. Nagyobb mennyiség vásárlása esetén telefonos egyeztetés szükséges. A webboltban leadott rendeléseket egy munkanappal később lehet személyesen átvenni a cég üzletében (8200 Veszprém, Budapest út 66.), valamint a megrendelőnek küldött értesítés után egy nappal a csomagpontunkon (1106 Budapest, Pesti Gábor u. 30/B). A csomagot öt napig tároljuk a boltban, utána töröljük a rendelést.
Csomagküldő szolgáltatás igénybe vétele esetén a szállítási szolgáltatások díjait a megrendelőnek kell kifizetni. A szállítás a megrendeléstől számított 4-5 munkanapon belül történik.
A szállítás módját a Szállítás menüpontban található lehetőségek közül választhat a Felhasználó!
A szállítás díja a megvásárolni kívánt termékek kosárba helyezését követően, a szállítmányozó cég szállítási feltételeinek és szolgáltatásainak megfelelően kerül kiszámításra. A szállítási szolgáltatás közvetített szolgáltatás így annak feltételeit és díjait a választott szállítmányozási cég határozza meg! A szállítás költsége a választott szállítmányozó cég aktuális szállítási díjai alapján kerül kiszámításra!
FOXPOST szállítási díjak (az árak tájékoztató jellegűek!):
GLS szállítási díjak (az árak tájékoztató jellegűek!):
Az aktuális szállítási díjak, szállítmányozó cégenként az alábbi linkeken is megtalálható:
GLS: https://gls-group.eu/HU/hu/eseti-szallitasok/dijkalkulator
FOXPOST: https://foxpost.hu/araink
A szállítmányozási cégek, szállítási feltételei az alábbi linken találhatók:
GLS: https://gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek
FOXPOST: https://foxpost.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek
- SZOLGÁLTATÓ ELÉRHETŐSÉGEI
Rosales Food Kft., továbbiakban Szolgáltató
8200 Veszprém, Budapest út 66.
Adószám: 23905690-1-19
Cégjegyzékszám: 19-09-515250
Nyilvántartásba vevő szerv : Veszprémi Törvényszék Cégbírósága
Telefon: +36 20 364 8011
e-mail: info@rosales.hu, info@bendola.hu
- TÁRHELY SZOLGÁLTATÓ
Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.
Székhely: 1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14
Adószám: 14571332-2-42
E-mail címe: support@tarhely.eu